HTML

Lifeblood

A blogom naplószerően mutatja be az életemet és a mindennapjaimat New Yorkban! :)

Friss topikok

  • Nooncsi: @VatoLoco: Köszünöm szépen! :D :D Igyekszem! Puszik és Rock n' Roll :) (2014.03.23. 14:12) Első nap a Kajmán-szigeteken
  • Nooncsi: AAAwww :) Te vagy az első kommentelőm! Puszik (2014.02.06. 18:55) Super Bowl hét

Címkék

2014.02.16. 04:47 Nooncsi

New York, I love You (part 2)

Tartozom Nektek és főleg Drága Öcsikémnek az NBA meccses nap élményeivel! Biztos mindannyian láttatok már kosármeccset a tv-ben, ha nem nézzetek meg egyet, pont olyan volt!! :) :D Ennyi és köszi, hogy rákattintottál a blogomra! Puszi     (csak viccelek)

Brooklyn-Nets-Wallpaper_.jpg

Bárhova is megyünk a városba általában metrózunk. Tudom, hogy első hallásra nem tűnik túl nagy dolognak, hiszen mindenki ült már metrón életében, de higgyétek el nekem, jó kis élmény. Ha New Yorkban metróra ülsz, olyan nincs, hogy ne történjen valami. Valaki biztos, hogy énekel vagy elkezd játszani valamilyen hangszeren, de nekem az abszulút kedvenceim a táncosok!! Metrón táncolós kis videót, már mindenki látott, de ha nem: https://www.youtube.com/watch?v=sHjp9S3DSZM , https://www.youtube.com/watch?v=n6xYiEqjcME ebbe a második videóba érdemes belenézni, hogy átjönnön a hangulat..Judynak és Havaskának kifejezetten ajánlom! :) :D Metrózni király, persze hozzáteszem, hogy tök illegális a dance, ugyanis általában azért táncolnak, hogy az utasoktól pénzt kapjanak, szóval kicsit olyan a szitu, mit az aluljáróban éneklőknél, csak egészen más szinten! Nekem mindig nagyon jó kedvem lesz a metrózástól, szóval már alapból jó kedvem volt mikor megérkeztünk Lacival a Brooklyn Nets otthonába a Barclays Centerbe. Fantasztikus két órát töltöttünk bent, elképesztő, hogy milyen lelkesek a rajongók. Annyira tetszik, hogy hatalmas tömegeket mozgat meg egy-egy meccs vagy csapat. Több ezren voltunk és nagyon valószínű, hogy Jay Z is ott volt, hiszen egy Nets meccset sem hagy ki! (bár nem láttam)

images.jpg

Brooklyn Nets vs New Orleans Pelicans mérközés volt, természetesen nyert a Nets! :D A játékosok fantasztikusan játszottak, esküszöm látva őket még nekem is megjött a kedvem egy kis kosárlabdázáshoz. Mindig is megvolt a tehetségem a játékhoz, szóval nekem is megy a zsákolás és simán tudok repülni a labdával a kezemben. :D Ki mer kiállni ellenem?? :) (természetesen kamu az egész, tök nyomi vagyok, de jó azoknak, akiknek van tehetségük, ha másért nem is, akkor azért, mert egész jól keresnek a NBA-s sportolók, és akkor most nagyon finoman fogalmaztam) :) A Nets az első két negyedben nagyon csúnyán alázta a New Orleans-i csapatot, a harmadik negyedben a Brooklyn bizonyult gyengébbnek, de a Pelikánoknak nem sikerült behozni a lemaradást és végül a negyedik negyed ismét Brooklyné volt! :) A kisebb-nagyobb kiállásoknál, szünetekben, természetesen nem maradt el a szurkolók lelkesítése sem. Nem tudtam, hogy lehet tovább fokozni a hangulatot, de a sexi pompon lányoknak, táncoló gyerekeknek, tini hip-hop csoportnak és egy lélekzetelállítóan gyönyörű hangú 13 éves kislánynak azért sikerült feltenni az i-re a pontot! Óriási élmény volt és nagyon örülök, hogy részese lehettem. Remélem megyünk még meccsre, mert azt hiszem a szurkolás lesz a nekem való "sport"! :) Mondjuk 10 dolcsiért sört venni (ami nincs fél liter) nem a világ legjobb business-e, dehát ez van!! :D 

NetsF040.jpg

A sportról jut eszembe, elkezdtem futni a héten. Van egy nagyon csini kék és neonzöld színben pompázó új futócipőm, amit imádok! (olyan Noncsis, világít a sötétben, szóval nagyon menő) :D :D Nem hiszem, hogy a sport lesz az életem, de azért nagyon remélem, hogy nem halok bele, ha erőt veszek magamon és eljárok futni. Jó hír, még élek és próbálok küzdeni a lustaság ellen! :D (kisebb-nagyobb sikererrel) 
Visszaszívok mindent, két mondtat között elmentem futni és imádom!! :) Nem vagyok a legjobb kondiban, hála az elmúlt pár évnek, (ami antisportolással és dohányzással telt) de egész sokat futottam a parkban és tudom, hogy egyre jobban és jobban fogom bírni.  YEAH!! Fő az optimizmus!! :D

A héten feladtam egy levelet az Oktatási Hivatalnak, jelentkeztem levelezős fsz képzésre, már nagyon hiányzik a suli, szóval remélem ,hogy felvesznek. Az iskola és a szak kiválasztásaban nagyon sokat segített a Laci és a C.Ádám, amit ezúton is szeretnék megköszönni. :) Izgatott vagyok és remélem, hogy miden úgy alakul, ahogy szeretném. Szorítsatok!! 

P.S. : 

Már majdnem komolyan elkezdtetek hiányozni, de mindig történik valami,(pl. felhúz valaki) szóval hálát adok az Istennek, hogy itt lehetek!! :D 

puszi

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://alittlepartofnoemislife.blog.hu/api/trackback/id/tr555814763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása